Un poem ocazional. De Ioan Radu Văcărescu

Domnul Ioan Radu Văcărescu e poet. El scrie poezii. Poeziile lui sunt frumoase, dar eu cred că sunt cam scurte. În poezia care urmează, domnul Văcărescu povestește cum a văzut el un om într-o mașină papuc care striga ceva despre câini. El a scris acestastă poezie într-un autobuz care se numește rată. N-a spus la ce bancă era rata, să nu facă reclamă mascată.

Poetul Ioan Radu Văcărescu a fost și în orașul nostru, Petrila, unde a citi foarte frumos această poezie. Mie mi-a plăcut de domnul Văcărescu că are și coadă, și chelie, cam ca și mine, că am început să chelesc. În schimb, eu am burtă, iar el n-are. Asta înseamnă că poeții nu prea mănâncă și sunt săraci. De aceea ei scriu poezii. Ca asta:

A fost bine, tovarășa învățătoare?

Lasă un răspuns

