Daniel, alergătorul de cursă lungă

După atâția artiști – mai am și alții, stați liniștiți! – mă bucur să vă pot prezenta și un sportiv de excepție, un tip care îmbină într-un mod inedit dragostea pentru munte și pasiunea pentru sport.

Daniel Hălăstăuan e din Vulcan, însă a trăit o bună bucată de timp în Elveţia, apoi în Germania, unde a lucrat ca paramedic. Acum e un prosper om de afaceri, cu o pasiune mai puţin obişnuită. Lui Daniel îi place să traverseze munţii alergând, şi există destule competiţii şi destui munţi cât să-l ţină în priză tot anul. Aproape că nu există maraton montan din România la care să nu fi alergat, iar de anul viitor e decis să concureze şi la competiţiile de felul acesta organizate în străinătate.

În reportajul următor o să îl vedeți alergând și o să vă povestească ce simți după 40 și ceva de kilometri de alergat pe crestele munților. Trebuie să recunosc că mi-a fost al naibii de greu să mă țin după el la filmări – și omul nici măcar nu transpirase! – dar a meritat, și mă bucur că am cunoscut un asemenea atlet. Sper să vă placă și vouă.

Lasă un răspuns

