Un om, o chitară, niște muzică

Foarte pe scurt: mai jos e un reportaj cu și despre Florentin Budea, un foarte talentat folkist, pe care l-am descoperit întâmplător la Petroșani și care, din fericire, e din ce în ce mai prezent la recitalurile de folk din Valea Jiului, după ce a cântat pe scene din toată țara.

O să-l vedeți cântând cu Emeric Imre la un moment dat, pentru că așa ne-am cunoscut: Imi venise în vizită la Florentin, un prieten comun m-a avertizat și așa am filmat un interviu cu Imi acasă la cel pe care îl vedeți mai jos.

Hai pa și vizionare plăcută!

Lasă un răspuns

