Luna Amară

Pe băieții ăștia i-am auzit prima dată la Petrila, și am trecut repede peste fireasca uimire care m-a încercat la vederea trompetei lui Mihnea, puțin obișnuită într-o formație rock. Mi-a plăcut foarte mult ce am ascultat, și chiar dacă toți sunt îndrăgostiți de piese ca Roșu Aprins ori Gri Dorian, eu unul mă simt reprezentat de Folclor, piesă pe care în concerte o cântă altfel decât pe disc, așa că mergeți degrabă să-i ascultați pe viu ca să vedeți ce zic.

Pe Mihnea Blidaru, tropmetist, chitarist & vocalist la Luna Amară, o să-l auziți zicând și câteva vorbe, dar vă recomand să-i căutați articolele din Clujeanul și poemele de pe Tiuk, să vă convingeți că omul ăsta chiar merită băgat în seamă. Până atunci, Luna Amară live@Petrila, 2004.

Lasă un răspuns

