Apolodor la Petrila

Când eram mic – cred că înainte de clasa întâia – am primit o carte mare și galbenă, cu ilustrații superbe, pe care în câteva zile o știam pe de rost, și din care și acum îmi mai aduc aminte fragmente. Era cartea lui Apolodor, din care am aflat prin câte peripeții a trecut bietul pinguin ca să ajungă acasă, unde, după cum se știe, i s-a făcut dor de circ.

M-am reîntâlnit cu Apolodor la Petrila, unde Ada Milea, o mai veche prietenă a festivalului Om Rău, a venit cu chitara prin 2004 și, în loc să ne cânte despre oaia mică, femur sau Roza ne-a purtat prin călătoriile pinguinului. N-are rost să vă povestesc cu ce-am filmat și prin câte a trecut înregistrarea asta ca să vadă astăzi www-ul, mai bine vă las să ascultați acest foarte scurt fragment, în care o puteți auzi pe Ada vorbind despre Petrila, într-o exclusivitate absolută care l-ar face invidios și pe D. Diaconescu.

Apolodor, deci.

Lasă un răspuns

