ion hirghiduș. un filosof printre mineri.

Distinsul domn care citește în postarea asta nu e doar un remarcabil poet, ci și un filosof cu acte în regulă, care și-a dat doctoratul cu o lucrare despre Noica,  precum și un reputat profesor al Universității din Petroșani care, dacă nu știați, nu produce doar ingineri în minerit. Oricum, titlul e adresat motoarelor de căutare – vă povestesc după ce gat cu poeții cum ajung oamenii pe-aici, purtați de Google – și nu distinșilor mei cititori, care știu că, vorba ilustissimului meu prieten Florin Ionescu, Valea Jiului e o rezervație culturală.

No, după introducerea asta în care ați făcut cunoștință cu artistul (care-i din Uricani, deci din extremitatea vestică a Văii, asta dacă vreți să-i cereți autografe la domiciliu) vă las să-l ascultați cu un poem care mie mi-a plăcut foarte mult. Dacă prietenul Marian Boboc (urmează și el cu un video-poem) va binevoi să posteze un comentariu de specialitate despre opera distinsului Ion Hirghiduș, că doar el l-a prezentat la cenaclu (dacă nu mă-nșel) veți afla mai multe despre lirica domniei sale. Dacă nu, nu.

2 gânduri despre &8222;ion hirghiduș. un filosof printre mineri.&8221;

  1. ioooi, dar limba mea friabilă de cărbune o să tacă, până ce creierul meu cufundat în abis o să priceapă…io-s ardeleancă aşa că mai trebuie să treacă un timp până ce pădurile devin cărbune…şi ce presiune…incerc să le procesez, dar la vocea a doua simt nevoia unui traducător…mi-e ruşine….de timp, nu de pădure.

Lasă un răspuns

