poemele plutitoare se întorc

…și, evident, urmează partea a treia, în care se răzbună 🙂

Deeeeeci, despre povestea poemelor plutitoare am mai scris aici, unde găsiți și niște modeste fotografii. După ce mi-am învins lenea care se știe că mai apare uneori în viața omului, am pus mâna pe mouse (negru, chinezesc, da’ fără fir) și am montat ce-am filmat.

În loc de tag-uri la postare, mai bine vă zic cine face parte din distribuție. Așadar, doamnelor și domnilor, Nowhere Productions proudly presents pe Șerban Foarță, Dinu Olărașu, Nucu Pandrea, Robert Șerban, Petra Marian, Florentin Budea, Ion Barbu și, desigur, copiii casei Sîrbu. Ia dați play mai jos și vorbim pe urmă, da?

3 gânduri despre &8222;poemele plutitoare se întorc&8221;

  1. pentru DECALOG.
    Dacă auzeam doar muzica, mă duceam să citesc DECALOGUL, DECALOG. Aşa, am recuperat tablele de carton, pe care o să le cosmetizez, şi poate noi adulţii, in alte zile mai puţin friguroase, dar nu prea călduroase, le vom prezenta concitadinilor….până or să reţină că toate din UNUL se trag.Iar Salvarea Pubică doar aşa e posibilă………

  2. pentru poemele plutitoare se întorc….dacă am râde, aş zice, împotriva noastră……….
    prima bărcuţă pescuită……..nimic nu-i întâmplător….nici în cele mai tainice jocuri…….restul nu prea mai are importanţă, arătând cît de important e totul în fiecare amănunt şi poezie.
    Felicitări pentru invingătorul lenei şi sper să se mai răzbune şi cu partea a patra.

Lasă un răspuns

