nocturne la alicante (ultimul episod spaniol)

Am lăsat la urmă de tot imaginile de noapte din Alicante, pentru că astea mi se par a fi „cireașa de pe tort”. Ca orice oraș mare, frumos și dornic de cât mai mulți turiști, și Alicantele are un farmec aparte după lăsarea întunericului. Cum totul e iluminat ca la carte, oricine face o plimbare pe faleză, pe străduțele întortocheate sau spre port se bucură de imagini ca cele de mai jos.

Din păcate, bagajele mele nu mai suportau și un trepied, așa că am fotografiat din mână ori cu aparatul proptit de garduri și alte asemenea suporturi fixe. Chiar și așa, măcar vă puteți face o idee despre orașul ăsta atât de interesant, pe care am încercat să vi-l arăt cu tot ce am putut eu vedea pe-acolo.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

