mediterana la alicante

Na, că m-am luat cu altele și uitam să vă arăt ce are mai mândru Spania – printre muuuuulte altele – : marea, plaja și nisipul spălat de Mediterana.

Nu-s fan al bălăcelilor, mă ajută natura să par bronzat și nu văd ce are pielea mea ne-expusă la ultraviolete, așa că n-aș putea să fac o comparație între bronzul de Mamaia și ăla de Alicante, nici între apa Mării Negre și aia pe malul căreia am mâncat un picnic cu conserve și bere la doză, de la care vă arată poze Marcella. Deci nu, fără de-astea.

În schimb am făcut câteva poze așa, ca să nu zic că n-am făcut. Le puteți vedea mai jos.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

