elche – altă perspectivă asupra spaniei

Era păcat să ajungem în Alicante fără să vedem măcar puțin din împrejurimi. Așa am ajuns la Elche (sau Elx, că aici tăte bine îs vag bilingve) unde ne-am întâlnit cu șefa unei asociații românești, de la care am aflat că spaniolii sprijină inclusiv financiar asociațiile străinilor și că numărul românilor de pe-aici se apropie de populația orășelului meu. (cum care orășel? Petrila, bineînțeles!)

Elche e supranumit capitala mondială a palmierilor, și nu degeaba, după cum puteai constata la tot pasul. Am rezistat tentației de a ne pierde în rezervația de palmieri – unii așa de bătrâni, că ar putea fi chiar ăia plantați de mauri – în favoarea unei vizite la muzeul lor de arheologie (da, iar muzeu – și iar mișto de tot) și la catedrala Sfintei Maria, care e atât de spectaculoasă pe cât poate fi o catedrală catolică.

Aaa, să nu uit: aci am văzut prima dată live portocalele la locul lor în copaci. Așa faine or fost, că le-am făcut poză, în loc să dau după ele cu pietre și să le halesc gratis. No, și să mai zică cineva că românii nu-s civilizați…

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

