alte poze, aceleași nevroze.de pintea.

Ca să nu treacă anu’ ăsta fără nici o postare nouă, iaca pun mai jos oarece poze, că fotografii nu le pot zice, de la Rânca, unde am fost prin toamnă în excursie cu clasa.

Nu mi-am luat aparatul la mine, dar am profitat din plin de bunăvoința lui Relu, trainerul nostru, care mi-a lăsat pe mână cu o inconștiență de neînchipuit un Nikon D90 cu 18-120, numa’ bun pentru peisajele care ne făceau cu ochiul. La făcut poze am fost cu Daniel, ca să nu merg cu mâna goală, și puteți vedea aici fotografiile lui.

Am tras o fugă – tot cu clasa!- și la Târgu Jiu, dar nu l-am găsit acasă pe Brâncuși. Am găsit în schimb un apus de soare ca în Barbu Delavrancea și cunoscutele sculpturi, pe care n-am știut să le pozeze decât din unghiurile astea.

Noroc bun, vizionare plăcută și mulțam Relu!

Această prezentare necesită JavaScript.

2 gânduri despre &8222;alte poze, aceleași nevroze.de pintea.&8221;

Lasă un răspuns

