Poze, proze şi nevroze. De Pintea.

Daca ati ajuns aici, e bine. Pentru mine!

…şi când nimeni nu se mai aştepta, numa’ ce mi-o trecut mie prin cap să mai pun oarece fotografii pe blog, că mare-i lumea şi multe lucruri de trebuinţă a fi văzute îs în ea. No, dacă îţi fi curioşi, mereţi repejor la secţiunea foto, unde îs poze de la Viena, da’ şi din Petrila din care mă trag.

Acu’ ce să zic, nu vă aşteptaţi la cine ştie ce…alţii îs artiştii adevăraţi pe strada asta. Io am profitat din plin de aparatele fratelui meu Cornel (un Fuji s6500 şi un Nikon d50 – mulţam fain!) ca sa mă bag în seamă că-s pozar. Vedeţi voi ce şi cum, numa’ vă zic de-acuma, să n-avem vorbe, că majoritatea slide-urilor is cam lungi. Dacă vă place beliţi-vă ochii-n ele, dacă nu, nu-i bai.

Vizionare plăcută şi noroc bun, cum se zice pe la noi !

p.s. : tare titlul, este ? marca înregistrată !

8 gânduri despre &8222;Poze, proze şi nevroze. De Pintea.&8221;

  1. Draga Ilie…..ai cu ce te lauda! Sunt mandra sa spun ca am avut ocazia sa cunosc un jurnalist ca tine si te felicit pentru munca ta de pana acum! Mult succes si pe mai departe!

  2. Frumoase reportaje! Multa bafta incontinuare! Pentru ca tot suntem in pragul sarbatorilor de iarna iti doresc Multa sanatate, fericire, si implinirea tuturor viselor! Sarbatori fericite si La multi ani !

  3. n-o sa ne poata ‘traduce’pana’i lumea.avem acest rai si il lasam sa moara. ne vor blestema urmasii.fiti voi pionieri,se vor lipi de voi si altii. eu sunt deja.va astept cu inedite. va pup. sarbatori fericite. HRISTOS A INVIAT.

Lasă un răspuns

